...

《活祭》專輯

祢是配得

You Are Worthy

...

ISRC # uspku1106005

免費下載:

pdf單頁譜

pdfA5歌譜 (印出時可以選擇一張紙上印兩頁或是放大到 A4 大小)

pdf和聲譜

mp3伴奏音頻

mp3伴唱音頻

ppt歌詞投影

詞、曲:嚴爾實

翻譯:倪兆康

主唱:林婉容

合唱:小羊詩班

編曲:Blair Masters

版權所有小羊詩歌

2007年6月的一個清早,在送孩子上學的路上,想到主如何奇妙地改變了我的生命,使膽怯的我能面對人生中各種不同的環境,祂慈愛的手,在我生命遇見難處時,從未離開過...「我要用心中的旋律來讚美祢,因與祢連結的生命充滿意義…」一段旋律伴隨著我口中的讚美就湧現了出來。每當想到,神常將旋律和感動賜給我這個平凡且不懂音樂的人,讓我能寫歌來頌讚祂的偉大及救恩,心中就不禁充滿了感恩。祂是那使無變有,並賜下豐盛恩典的神,祂配得所有的讚美、榮耀、尊貴與敬畏。感謝耶穌 ! -- 嚴爾實 2010年12月3日 於雪梨

以弗所書 5:19

主歌 1

我要用心中的旋律 來讚美祢
因與祢連結的生命充滿意義
信心不斷的增添 只因與祢的經歷
我思想祢何等奇妙改變我生命

主歌 2

祢拋開一切的榮華 為我降生
為救贖世上全人類 犧牲自己
流出寶血 背負人罪 用祢聖潔的身體
溫柔勸慰 耐心等待 人心轉向祢

副歌

祢是配得 配得一切敬拜讚美
祢是配得 配得一切榮耀光輝
祢是配得 配得一切權柄尊貴
祢是配得 配得萬物敬畏

Verse 1

With my heart's melody I shall give praise to You,
For since I first came to know You, my life's been full!
As You lead me each day,
You're deepening my faith:
How amazing is the way You're transforming my life!

Verse 2

You cast aside all Your glory to come for me;
You sacrificed Your own self for a world in need.
For our sins, Lord, You bled
And suffered in the flesh,
Gently waiting for our hearts to turn back to You!

Chorus

You are worthy of all our worship and our praise,
And Your glory is blinding as a mighty blaze!
You are worthy of all our honor and our fear;
You are worthy of all authority!